8 ANI

Am mai spus eu cu diverse ocazii că sunt ceea ce sunt datorită copiilor mei.

David e furtuna care demolează tot ce nu are o bază validă și aruncă cât colo toate prejudecățile. El curăță buruienile și crengile uscate și lasă terenul curat pentru noi moduri de gândire și de abordare a relațiilor și a vieții în general. Cât de mult mi s-au schimbat principiile de când îl am pe el! Și cât de vindecător e să vezi valoarea unui om dincolo de etichetele celorlalți! El m-a forțat să îl văd pe el dincolo de tipare iar apoi mi-a fost ușor să îi văd și pe ceilalți în același mod.

Eliza e pace și iubire și toleranță și curaj. Crescând-o pe ea am învățat să văd iși să folosesc instrumentele cu care pot construi o bază solidă pentru tot ceea ce sunt și voi fi vreodată. Voi, cei care ați fost alinați vreodată de o vorbă sau faptă a mea, să știți că am putut să vă fiu de folos datorită a tot ceea ce a adus Eliza în viața mea. A venit cu femitate, când a vrut ea, fără să țină cont de programări. A venit cu o hotărâre interioară de a trăi frumos și de a emana bunătate. Ea este cu adevărat un dar de la Dumnezeu nu doar pentru mine ci pentru toți cei care vor să o cunoască.

Se spune că noi suntem modele pentru copiii noștri. Eu mă uit la copila aceasta și mă minunez de cât de multe am de învățat de la ea, de la modul în care vede ea viața și oamenii, de la felul în care iubește fiecare clipă a vieții ei.

Copil drag, îți doresc să îți continui lucrarea pe acest pământ în același mod în care ai început-o: cu fermitate, cu iubire, cu seninătate.

Lasă un comentariu